tisdag 15 mars 2016

Blogger Boot Camp - the goodiebag

Som brukligt så fick vi en enorm goodiebag på Blogger Boot Camp. Modellen "mitt skåp är redan fullt INNAN jag har börjat stoppa in mina grejer"!

Träningsevent hade själva sponsrat med en fin rosa yogamatta och förutom detta så fanns det spaprodukter, skavsårsplåster och vätskeersättning från Apotek Hjärtat, 7day-nagellackssystem från Depend, årsförbrukning av Coldzyme förkylningsspray, 1500 kr presentkort hos SAFE-education, Rödbetspulver och receptbok från Holistic, rabattcheck från TomTom pulsklockor, hårprodukter från Living Proof, bag från Run & Relax, BCAA dryck från Clean drink, Majskakor, bars, te, knäcke mm från Friggs, proteinflingor från Risenta, nötsmör från Urtekram, menskopp från Lunette, vattenflaska från SAFE, presentkort på Rosa Skrot, tidningen STARK magasin!


I tillägg till allt det här så fanns det ytterligare godbitar att plocka på sig. Som t ex en extra bär- eller rödbetssaft från Holistic, en extra burk Clean drink eller få en Coldzyme-spray i utbyte mot en instagrambild. Salma lax bjöd på diverse godbitar under dagen och Apoteket Hjärtat bistod med goda supersmoothies hela dagen, perfekt återuppladdning efter ett pass! De bjöd också på energimassage som jag tyvärr aldrig hann testa. Run and Relax sålde tights på extrapris och sålde dessutom av alla sina utställningsplagg på slutet av dagen med 30% rabatt. Jag återkommer till Run and Relax i ett senare inlägg! På Löparakuten var det kö till behandlingsbänkarna och granne med dem fanns Depend som målade naglar och färgade bryn. Jag hann fixa naglarna men inga ögonbryn...
Stinne och jag har i vanlig ordning bytt lite grejer - exempelvis fick hon i sin goodiebag exakt det ljusgröna lacket jag valt till mina naglar medan jag fick ett mörkare lack som hon gärna ville ha. Likaså fick jag ett extra paket rooibos-te och en extraburk jordnötssmör.

När jag packade hade jag räknat med att jag skulle ha utrymme för grejer på hemvägen. Som van BBC-deltagare hade jag således packat träningsväskan och stoppat ner den i en större rullväska så har man en hel extra väska att packa i. Det skulle ha funkat helt fantastiskt bra om det inte varit för yogamattan som har ställt till det lite i planeringen :-D Turligt nog passade den precis i väskan på längden så den kom med hem ändå.

Inga kommentarer: