måndag 12 oktober 2015

I morgon ska jag TRÄNA!

Efter två veckors vila känns det fantastiskt lyxigt att jag ska få träna i morgon. Har 75 minuter mellan två klienter i morgon bitti och det ska bli MIN egentid på gymmet. Hurra! Inget fast program, inga måsten, bara mysa runt och köra favoritövningar och njuta av att jag har tid att göra nåt bra för mig själv. Det här är min återhämtningsvecka, min "komma-tillbaka-vecka", sen återgår jag till träningsprogrammen nästa vecka. En mjukstart, helt enkelt.

I dag har jag tagit ut mina träningsambitioner på mina kunder och på NMT-gänget. Jag blir glad av att vara på gymmet men inget går upp emot att få träna själv. Att jag har fått ännu en ny spännande kund i dag plus att en gymstammis har bokat mig för att få teknikhjälp i marklyft är alldeles fantastiskt roligt. Det går - åt rätt håll, helt enkelt. Precis som det ska! Och jag är väldigt, väldigt förtjust i mitt liv just nu. Så är det.

Inga kommentarer: