lördag 24 augusti 2013

Trött i mössan....

Det har varit en intensiv dag och jag är heeeelt slut i huvet....

Vi fick bra hotellservice och frukost serverad redan 06.30 fast den egentligen inte öppnar förrän en timme senare på helger. Lite fil och flingor, en macka, te och juice - och sen gav vi oss av tvärs över stan med kollektivtrafik. Navigerade lite slarvigt borta vid KTH men sladdade in på NMT-huvudkvarteret klockan två minuter i Kalle. Bra där!

Sen blir det lite luddigt. Vi har blivit fullproppade med information. En halvtimmes deltagande på ett Bruno-pass hann vi med och vi såg alla 90 provapåare som deltog i provapådagen i dag. Ledarutvärdering, mera teori, lunch, teori, grupparbete, praktik, foto, praktik, feedback, feedback, feedback, avslut och praktiskt fix med dokumentation och utrustning. Pust.

Jag tror jag har lärt mig jättemycket och jag tror det behöver landa och sätta sig innan jag kan reflektera. Nog om den här dagen. Jag har haft roligt i alla fall!

Inga kommentarer: