fredag 30 augusti 2013

Wohoo så kul! Fast jag kommer typ dö... Men det blir skitroligt!

Nojar inför söndagens utmaning i dag - därav ingen träning utan jag försöker vila och skaffa mig lite superkompensation så att jag är snabb, stark och laddad när jag står på startlinjen klockan 11 på söndag.

Jag är jättetaggad och tycker det ska bli fantastiskt spännande och roligt samtidigt som jag är livrädd. För det är faktiskt 12 km och 15 hinder. Inklusive stege, väggar, isbad, lera och en massa annat läskigt. Och elhindret. Gah. Varför, varför skulle jag anmäla mig till det här? För att jag älskar hinderbanor och att utmana mig själv. Det kan ju omöjligt vara värre än den där höghöjdsbanan och jag får dessutom springa tillsammans med en massa andra galningar. Hur svårt kan det vara?

Inte så svårt. Mest bara läskigt för att jag inte har gjort det förut tror jag! Laddar med bra mat och lite chokladtryfflar i dag, reser upp i morgon i lugn och ro, sover förhoppningsvis gott och efter en rejäl hotellfrukost ska vi ta oss an hinderbanan. Yeah! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer hålla tummarna för er. Galningar! :)

Pernille sa...

Tack för tumhållning! Det var skitkul :-)