måndag 6 juli 2015

Min sommarlista 2015!

Satt på jobbet i dag och skrev upp alla grejer som måste betas av de närmaste 3 veckorna innan jag går på semester. Den lät helt ärligt sjukt tråkig så jag bestämde mig för att skriva ihop en sommarlista på roliga grejer jag vill göra i sommar - helt utan inbördes ordning, kul saker jag är sugen på!


Äta mat och dricka öl på Hamnmästaren (fast det gjorde vi i lördags så det är avbockat!)
Rida Haflingerhästar på Söderåsen
Äta burgare på Tommi's Burger Joint
Träna ett svintidigt morgonpass på gymmet och gå och äta lyxig brakfrukost sen.
Kvällsdopp på Ribban
Spana på folk på Lilla Torg (kan gärna kombineras med mat och öl på Drumbar)
Dricka mojito och GT och bubbel när tillfälle ges och lusten infinner sig
Äta frukost på balkongen
Morgonjogga en vacker sommarmorgon
Yoga mera
..och sist men inte minst:
Våga prova nya roliga saker när tillfälle ges


Inga kommentarer: