torsdag 31 oktober 2013

Det går upp, och det går ner....

Upp:
Dagens intervallpass på NW. Löpskolningsövningar (nyttigt för mig också), fotbollsintervaller i 15 minuter (jag passade på att springa snabbt och lätt utan att ta ut mig), nerjogg. Perfekt före maraton, tyckte jag. Kroppen är glad, huvudet är med.

Ner:
Sista löpträningspasset för säsongen. Mörkt ute + kallare + färre deltagare = paus till mars månad eller när det börjar våras och folket längtar ut. Hrmf. Och E vill inte vara min PT (vilket iofs var väntat men då får jag fortsätta leta).

Upp:
Har två paket att hämta ut på Maxi, bara Joakim kommer hem med bilen så jag kan ta mig iväg. Bla paket från iHerb.com med mumsiga Clif Bars och antioxidantpulver. Och utan löppasset på torsdagar kommer jag hem tidigare och har några timmar till på mig att plugga. Eller att köra NMT-pass. Bra skit!

Och där kom bilen hem, nu drar jag :-D

Inga kommentarer: