söndag 16 mars 2014

På hemväg!

Med ganska brutal träningsvärk i det mesta av kroppen är jag nu på väg hem efter en helg i Stockholm. En kort helg den här gången - oftast försöker jag åka torsdag-måndag men efter Playitas-resan i vintras hade jag lite ont om semesterdagar och biljettpriset var ungefär samma så jag hade inga bra ursäkter....

Så ankomst fredag eftermiddag, god mat och prat, en natts sömn och så en heldag med Blogger Boot Camp. Härligaste träningseventet - alltid. En sån träningsglädje och kamratskap har jag inte mött någon annanstans, instruktörerna är bra, organisationen prickfri och det är så fantastiskt att få delta.

Det kommer ett inlägg om eventet och detaljer om träningspassen så småningom. Jag ska hinna landa, ladda över lite bilder och formulera mig på vettigt sätt. Tyvärr blir jag ganska åksjuk av att jobba med datorn när jag åker X2000 så det får vänta tills jag kommer hem i kväll. Istället sysselsätter jag mig med Maratonpodden i öronen och lite fika att mumsa på.

TACK till Träningsevent, Mela och Sofia för ett fint event, och tack till sponsorerna för att ni gör det möjligt och servar oss med alla möjliga roliga grejer under dagen. Återkommer till er också :-)

Inga kommentarer: