tisdag 18 mars 2014

Saker att må bra av

  • Sovmorgon i stället för gymmet. Tänk vad 75 minuters extra sömn kan göra! The energy is back!
  • En otroligt lugn dag på jobbet där jag fick väldigt mycket gjort trots datorns PMS-igt aviga inställning till vissa saker....
  • Cykeltur i blåst och småregn. I'm alive :-)
  • Äntligen begrep jag att den ihållande huvudvärken kom från den nyreparerade tanden. En tablett = smärtan är puts väck och jag kan tänka igen. 
  • Kärlek.
  • Att instruera B.A.B.Y. Runners Team i ett hejdundrande intervallpass (rapport kommer i veckan!)
  • Provlöpning av min nya fallskärm (superkul!) och att dela med sig av tekniken till gänget som också fick testa.
  • Vegetarisk middag - bulgur, avocado, paprika, nystekt halloumi, ångande varma haricots verts med smörklick och lite aioli till. Gott helt enkelt.
  • Avrundar kvällen med en mugg örtte och en bit chokladkaka. Sen skuttar jag in i duschen och bums i säng.

Inga kommentarer: