söndag 15 februari 2015

Inte mycket att skryta om på det här bygget

I dag har jag försökt göra helt vanliga saker. Som att åka in till stan och ha frukostmöte med mina fellow B.A.B.Y. coacher. Därifrån promenera 10 min och möta upp Joakim en kortis innan hans PT-timme och sen hem med buss.

Vilket lämnade mig i så totalt urlakat och uttröttat tillstånd att jag i princip blev liggande på soffan hela dagen.Värdelöst helt enkelt! I morse åt jag apelsin som smakade apelsin och kärleksmums som smakade choklad och kaffe precis som det ska. Sen har nosen korkat igen så nu smakar hela världen uppblött hushållspapper igen. Festligt. Jag trodde det skulle gå åt rätt håll nu men det blev visst bakslag i stället.

Inte mycket att göra åt, bara gilla läget, men det känns något tungt i dag!

Inga kommentarer: