torsdag 11 oktober 2012

Sämre kan man ha det...

Mörkt, mörkt ute när väckarklockan ringde - men det blev en fantastiskt klar och vacker höstdag! Bussen höll tiden, tåget gick i tid och min förbeställda frukost serverades vid min sittplats. Det finns helt klart sämre sätt att börja en torsdag på. Sitter i tyst avdelning, lyssnar på favoritmusiken, tittar på det färgglada höstlandskapet i solen utanför tågfönstret, tar en kopp te till och njuter. Det finns mycket roligheter på schemat dessa 5 lediga dagar. Jag satsar på att ge mig själv en energikick som tar mig genom hösten fram till december. Träning, frisk luft, nya upplevelser, god mat, trevligt sällskap och lite shopping för att fylla på energikontot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte helt fel alls!

Själv njöt jag av sol i ansiktet när jag tog mig till jobbet men svor samtidigt över hur jag frös om fingrarna och tårna...

Ha en skön semester!

Pernille sa...

Jo, det börjar bli kallt på morgnarna nu (och jag glömde handskarna, klantigt..) - men en solig höstmorgon är så fantastiskt vacker ju! Ha en fin helg :-)