onsdag 3 oktober 2012

WIN.

Klockan är bara strax efter tre. Jag har cyklat till jobbet, jobbat, cyklat hem (i motvind, givetvis), och jag har redan organiserat och packat mina grejer till i morgon så att jag slipper försöka vara organiserad i kväll när jag kommer hem från stallet. Koll. I haz it. Jag äger :-)

Kvällens stora utmaning är en hopplektion. Det gick käpprätt åt h-te förra gången för att jag uppenbarligen fortfarande har lite hjärnspöken att hantera sen mitt mosade revben. I kväll vet jag att jag sitter på en häst som jag gillar, som gillar mig, som tokälskar att hoppa och som jag kan lita på. Vi kommer ta oss över alla hinder tillsammans, Claudina och jag.

Fast man ska bädda för succé så jag ska se till att få i mig en rejäl middag i god tid innan ridlektionen också. Rotsaker och rester uppiffade med lite bacon, det kan bara bli bra!

Inga kommentarer: