onsdag 14 november 2012

Sitta still, sitta still, sitta still....

Med tanke på min vanliga aktivitetsnivå så är det ganska jobbigt att vara jag just nu. Inkvarterad på ett hotell i ett mysko industriområde där det inte känns som en bra idé att springa. Byggnaden där dagens program äger rum ligger 10 min promenad bort (längs en stor sexfilig väg men det är åtminstone 10 minuters motion!). Kan inte ta mig in i byggnaden själv eftersom jag saknar passerkort så lunchpromenad är utesluten. Och på dessa evenemang serveras det vanligtvis mackor, frukt och småkakor i pauserna. Fast den här omgången serveras enbart småkakor. Hade jag vetat om det så hade jag sett till att handla nånstans....

Första dagen är avklarad - föreläsningar från 8.30-18, sen middag på stan, hemma halv tio. Vaknade tidigt i dag (den där sexfiliga vägen går precis utanför mitt fönster) och har ätit frukost, ska vara på plats först kl 9 så jag hinner surfa ikapp lite och organisera innehållet i väskan så att det går smidigt att packa i morgon. Och så får jag väl träna så det ryker om det när jag kommer hem :-)

Inga kommentarer: