tisdag 22 januari 2013

Vinn biljetter till 4good-kväll!

Den 12 februari är det dags för kvällsevent med 4good igen. Kvällens tema är A Brand New You och det passar ju bra så här precis efter nyår!

Kvällens föreläsare är Tina Thörner som jag älskade förra gången jag hörde henne, Annika Sjöö, Trine Grönlund och Ulrika Davidsson. Annika har precis som jag också varit en "duktig flicka" och jag ser särskilt mycket fram emot att få höra hennes Sunshine Story!

Suzan lottar ut biljetter så jag håller tummarna för att jag har tur - annars köper jag biljetten själv för jag ska minsann dit! Nån som vill hänga med och kanske ta en tidig middag på stan innan eventet så hojta till :-)


1 kommentar:

Unknown sa...

Hade varit superkul att gå på detta, men såg nu att det redan är slutsålt. Har du hunnit köpa biljetter?