tisdag 19 mars 2013

Blogger Boot Camp - goodiebag!

Jag kan inte minnas när jag senast var så plågad av träningsvärk att jag inte kunde röra mig på två dagar. Tanken var att jag skulle springa en lugn runda i dag men nej. Det GÅR inte. Att gå gör svinont, att gå i trappor är en plåga, högerbenet viker sig emellanåt och jag kan knappt sätta mig ner eller resa på mig. Låren fick en rejäl omgång i helgen alltså!

Men eftersom jag ändå sitter i soffan kan jag ju passa på och blogga om goodiebagen. Som var helt enormt maffig, generös och härlig!



Officiellt BBC-linne från Röhnisch. Morotsbräck, rågkusar, choklad och godis från Fazer. Tights, shorts och t-shirt ur crossfitkollektionen från Reebok. Rabatt hos Löplabbet. Linne från Casall. Handduk från SATS. Putsduk från Microsoft, tandkräm från Oral B. Tidningar från Fitness Lifestyle och STARK magasin. Hänglås från Abus/Habogruppen, rabattkupong på träningsresa med Inshapetravel , proteindryck från Valio. Gainomaxbar, postureband från Runday/Swedish posture, nötmix från OLW och rabatt hos WomensSportswear! Dessutom fick vi en sport-bh från StayInPlace på plats. Och så servade Bonaqua med vatten hela dagen.

Jag är så imponerad över allt vi får. Och jag älskar nya träningskläder - tightsen från Reebok är fantastiskt sköna och jag tror de blir nya favoriter i gymmet.

Inga kommentarer: