fredag 17 augusti 2012

It's my life...

När vi lämnade Experium efter dagens frukost spelades gamla dängan "It's my life" i högtalarna och jag kunde inte hålla mig för att sjunga med, för det här är ju LIVET. Vilken fantastisk morgon! Morgonstretch, rörlighet och presentation av alla helgens deltagare ute på planen utanför Ski Lodge. Sedan frukostbuffé. Gröt, ägg, macka :-) Enda klagomålet är att temuggarna är på tok för små! Fast jag gillar å andra sidan halvlitersmuggar så de flesta är ju små i jämförelse....

Jag är så glad att vara här, att få tillbringa en långhelg med andra löpar- och träningsnördar. Dessutom är det världens lyxigaste camp i år. Funktionströjor och goodiebags - och så har vi egen naprapat, egen idrottsmassör och egen läkare med oss också. Då har vi täckt in det mesta vi kan tänkas behöva! Strax dags för utegymmet. I år har jag handskar med mig, och det är inte ösregn och kallt. Det här kan bara bli bra!

Inga kommentarer: