söndag 22 mars 2015

Okej. Funkar det där Coldzyme?

Ja, jag tror faktiskt att det funkar. I går var jag halv-noga med att spraya varannan timme som man ska och jag kände mig något snuvig vid läggdags. I dag har jag sprayat nitiskt varannan timme och från att jag tyckte att jag var ganska så risig i morse så är jag ändå hyfsat OK nu men något snuvig. Särskilt känner jag skillnad i svalget - det blir svullet och obehagligt efter ett tag men en dos Coldzyme verkar lösa upp slem och äckel så att jag omedelbart känner mig bättre ett tag.

Jag tänker alltså fortsätta med Coldzyme och håller tummarna för en lindrig förkylningsomgång till skillnad från den förra! Den här gången tänker jag se till att vila och ta hand om mig i stället för att gå PT-utbildning också ;-) Tills vidare känns det lindrigt. Ja, jag snorar lite och jag hostar lite, men jag känner mig för övrigt relativt ok. Boostar med lite extra superfruits och vitaminer också och så hoppas vi att det går vägen!

1 kommentar:

Stinne sa...

Här funkade det toppen. Som du vet vaknade jag med känningar i halsen innan BBC - på eftermiddagen kände jag mig ganska risig (det där läget då man VET att man kommer vara sjuk dagen efter) och passade då på att ta Coldzyme. Fortsatte enligt beskrivningen hela söndag och vips var alla symtom borta och jag hann aldrig bli sjuk. Har rekommenderad det till höger och vänster sedan dess :-) Hoppas det funkar lika bra för dig!