onsdag 15 april 2015

Bloggmässa på temat Träning & Hälsa

I helgen ska jag ut på roligheter! Jag fick nys om en mässa på temat Träning & Hälsa här i Malmö på lördag och anmälde mig bums. Mässan har stort fokus på bloggare så jag och bloggen har fått en VIP-plats minsann! Mässan arrangeras av Walles & Glantz och mycket mer info hittar du på eventsidan på Facebook där du också kan anmäla att du kommer som besökare om du är nyfiken.

Förutom att jag ser fram emot att mingla med kända och okända träningsbloggare så vet jag att Fredrik Paulún ska föreläsa, MMSports kommer och har säkert en massa bra erbjudanden på grejer jag inte kan leva utan och mitt favorithudvårdsmärke L'Occitane en Provence kommer också. Och så blir det modevisning - hoppas det är träningskläder :-) Kommer du så hojta gärna i kommentarsfältet!


Inga kommentarer: