torsdag 14 februari 2013

Sista överkroppspasset!

Ja, i alla fall med detta upplägg. Och jag avslutade på topp med att öka på lite i bänkpressen igen, satte 8 reps med 36 kg i dag. Nice - för ett år sen fick jag inte ens upp stången med 35 kg ju!

För övrigt var det ett bra och fokuserat pass där allting flöt på bra, inte så mycket annat att säga. Trötta svullna underarmar till slut och jobbigt att lägga på sminket, precis som det ska vara!

Nu längtar jag efter nya utmaningar och nya pass. I synnerhet uppvärmningen som är samma för båda passen har jag vid det här laget gjort ganska många gånger! Men jag är helt säker på att PT-Malou håller på och laddar med diverse ondsinta övningar så jag ska bara koncentrera mig på att vara i form till på tisdag och onsdag. Skönt att slippa fundera ut träningsuppläget själv ;-)

Efter gymmet har jag jobbat en aplång dag och var inte hemma förrän vid halv sju. Seeegt.

Inga kommentarer: