onsdag 20 februari 2013

Svensk Hälsokost - testpanelen

Via nätverket B.A.B.Y. har jag fått möjlighet att vara med i Svensk Hälsokosts nya testpanel. Vi är ett tjugotal kvinnliga tränings- och hälsobloggare som kommer få möjlighet att provsmaka, testa, klämma och känna på nya produkter.

Svensk Hälsokost erbjuder många produkter som jag använder och gillar. MiviTotal, Superfruits produkter, Yogi te och produkter från Renee Voltaire. Dessutom ett rejält utbud av träningstillbehör - jag har redan varit inne och kollat av handsksortimentet eftersom jag har sumpat min ena träningshandske och det var INTE roligt på PT-passet i dag att vara utan handskar. Världens snyggaste tights från Better Bodies hittade jag också när jag kollade runt. Gratis frakt när man handlar för 500 kr eller mer och fakturabetalning. Definitivt en business jag gärna vill handla hos!

Jag ser fram emot att få provköra produktnyheter :-)

Inga kommentarer: