onsdag 10 oktober 2012

Packar...

Nu är det fredag :-) Har lyckats jobba undan en himla massa skräp och få lite ordning på att-göra-listan så att det blir enkelt att komma igång med jobbet på tisdag igen. Packningsdags alltså - och det är som vanligt ganska komplicerad logistik. Ett intervallpass, ett inomhuspass med Bloggar om Träning, en heldag med Spartan och ett Hässelbylopp står på schemat. Mycket träningskläder alltså, precis som vanligt. Och så måste jag ha lite "civila" kläder att ha på mig mellan varven förstås!

Eftersom kvällen spenderas i stall och ridhus känns det mest praktiskt att ha ordning på det mesta redan innan jag åker iväg. Det lär bli lite lätt hektiskt i morgon bitti ändå. Jag känner mig själv så pass väl att jag har bokat frukost på tåget så jag slipper stressa för mycket med att få i mig mat samtidigt som jag yr runt i lägenheten och försöker plocka ihop sånt jag har glömt i väskan... Men som vanligt är det tur att jag ska till ett civiliserat ställe där jag kan prata med de infödda för då går det att skaffa det mesta. Om man nu skulle ha glömt tandborsten eller ha fått med sig för lite kläder t ex.

Inga kommentarer: