onsdag 30 januari 2013

Oplanerad vilodag

Trött och seg i dag. Har annars laddat med bra energi under dagen men det var ganska kört på eftermiddagen ändå och jag bestämde mig för att lyssna på kroppen och vila och ladda om för ett bra styrkepass i morgon bitti.

Cykeln är inlämnad och jag kan hämta den färdigfixad och välsmord efter jobbet i morgon. Träningsväskan är i princip packad och jag har fått hem mina första mellanmålspåsar från Mealbetween som jag ser fram emot att testa.

I morgon är det också dags att maxplanka har Sofy sagt - så det ska jag göra! Typ innan jag har kört PT-Malous magcirkel från helvetet, t ex.... Och så ska jag laga nåt vettigt av torskfilé, fryst spenat och en massa rotfrukter. Så nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte att Mealbetween lät som en intressant idé och kommer prova i tre veckor. Tack för tipset!

Blev du nöjd med din första låda?

Pernille sa...

Ja, de två påsar jag har testat har varit goda i alla fall :-)