lördag 11 februari 2012

God morgon lördag!

Utvilad efter veckan och redo för en dag som innehåller både träningsutmaning och bloggträff.


Jag var på Stadium i går på lunchen eftersom jag hade lite bonus att bränna och de hade träningsunderkläder på rea. Jag har inte testat dessa innan men trosorna är snarlika de jag har från Newline som jag gillar i alla fall så de får hänga med på dagens löprunda.

Utmaningen för dagen: 14 km löpning + 70 burpees. Jag tänker mig ett upplägg som helt enkelt innebär att jag river av 5 burpees varje gång Nike+ meddelar att jag har sprungit en kilometer. Det känns som om det kan funka och känns i alla fall mindre spyjobbigt än att köra 70 burpees på raken!

Coachen har godkänt mitt förslag på nytt träningsschema inkl. NMT (ni anar inte hur tacksam jag är för att han inte hånskrattade och skickade mig direkt till psykologen.....) så nu ska jag bara sälja in det på hemmafronten också, sedan är det grönt :-)

1 kommentar:

Suzan sa...

Naaaajs! (Att du ommer NMT:a alltså) sjukt avis!