torsdag 23 februari 2012

God morgon torsdag!

Väldigt morgonseg och tung i dag men man kan ju inte låta bli att glädjas över att Sveriges nya tronarvinge blev en tjej. Och dessutom lyser solen genom köksfönstret så jag laddar för en bra dag!

Jävligt skum stalker från i går som googlade Pernille, lera. Går man i gång på bilder av väldigt lerig tjej? Brukar inte läsa bloggen men vill prompt hitta mina leriga bilder? Eller? Det kanske kommer ett svar på frågan så småningom, jag hoppas det för jag är fortfarande sjukt nyfiken.

Dagens plan: Ska strax bege mig till jobbet och ta några ronder med siffrorna. Går in för att vinna som vanligt. Sedan väntar gymmet, tung skivstångsrodd, turkish get-ups och intervallpasset from hell. Urk. Svårt att se fram emot den genomklappningen....

Inga kommentarer: