tisdag 7 februari 2012

Uppgradering av minibar

Efter en något försenad tågresa kom jag fram till hotellet och eftersom jag inte i dag var i form för att susa iväg till Running Sweden (och inte hade hunnit heller även om jag hade velat) så var det dags för operation "uppgradera minibaren". Tur att man bor granne med det som lär vara Stockholms bästa Ica-affär!

Vin och läsk i minibaren får numera trängas med färskpressad juice, smoothies, skyr och keso. På skrivbordet hittar man vindruvor, clementiner, ekologisk nötmix och surprise! Jag hittade mina favoritbars från Nakd så jag har rawfoodbars också! Som upplagt för en supervecka.

Träningsplanen är att jag ska morgonjogga tre dagar på rad nu. Det ska inte vara några större problem för luftvägarna att ta en lugn morgonjogg i morgon och sedan blir det ju bara bättre! I morgon ska jag invadera ett gym med en kompis och lite beroende på hur jag mår får vi se om jag kör Jackie eller om jag väljer att köra styrkeövningarna från båda träningspassen i stället.

Inga kommentarer: