onsdag 22 maj 2013

Tankar reserverna....

Har ätit en god middag - gräddstuvad aubergine var faktiskt överraskande gott. Kanelbulle till kvällsteet och några chokladtryfflar. Kolhydratsladdning pågår! Vill vara stensäker på att glykogenlagret räcker för alla backarna.

Det ösregnar ute och jag hoppas, hoppas, hoppas inte det blir brutallerigt till i morgon. Å andra sidan är det skönt att det regnar så att pollenexplosionen lugnar ner sig lite - jag vet ju att jag har hyfsat bra grepp i mina Salomon Speedcross och lite lera är bara roligt! Enligt väderprognosen ska det bli soligt i morgon så med lite tur torkar det upp precis lagom. Vi är bara 34 modiga anmälda damer i milklassen, 129 herrar. Vad är det för grej egentligen - att killarna glatt anmäler sig till milen medan tjejerna nöjer sig med femman?

Nästa år ska jag baske mig springa Tjejmarathon tror jag. En mara som är lite längre än andra maror. Och som för övrigt är öppen för killar också!

Laddning fortsätter med katt i knät och tidigt läggdags. Optimering på alla fronter! Vi ses i backarna....

1 kommentar:

Carina sa...

Lycka till i morgon i backarna ;) kram Cee