onsdag 1 maj 2013

Tävlingskalender och målsättningar 2013

Sheezus. Jag hade lovat PT-Magnus att skicka listan på mina planerade lopp under säsongen och lite målsättningar. Det är inte klokt vad jag har tänkt hinna med ;-)

Tävlingskalendern
23 maj St Hans Extreme, 10 km
1 juni 12RUN.dk
6 juni Salomon Trail Tour, Kristianstad, 12 km terräng.
15 juni Malmömilen (försök till PB)
Juli – inga planerade lopp just nu och det är nog tur....
10 augusti Malmö Halvmarathon (sub 1:50)
Under augusti förmodligen löparläger 3-5 dagar, helst i fjällen nånstans!
1 september Tough Viking. 12 km, 15 brutala hinder. Enough said. Jag kommer typ dö.
7 september Midnattsloppet Malmö.
22 september I Form loppet, Malmö, 10 km (ny chans på PB)
5 oktober Tjurruset
20 oktober Yddingeloppet, 12 km terräng.

November – preliminärt Österlenmaran. Mest för upplevelsen.

Målsättningar:
25 strikta armhävningar
10 chins,
50 strikta situps,
20 rundor av Cindy (5 pullups, 10 pushups och 15 knäböj) på 20 min
85 kg marklyft
45 kg bänkpress
Milen snabbare än 46:59
Halvmaran under 1:50

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Åh va kul ska du köra Tough Viking!! Jag vill meeed!! :D

Pernille sa...

Det går ju fortfarande att anmäla sig så gör det :-)