söndag 2 augusti 2015

Mina kunder om mig...

Såhär innan sommarledigheten har jag bett några av mina kunder om att berätta hur de tycker det är att träna med mig. Jag har hört många av mina bekanta säga att de inte vågar träna med mig för att jag är så tuff - men det är ju just grejen med personlig träning att alla inte behöver träna som jag :-)

Det här säger tre av mina kunder om mig:

"Träningen med Pernille har gjort mig starkare och piggare. Jag har fått precis vad jag ville ha ut av det: verktyg för att kunna fortsätta träna på egen hand, kunskap om vad just jag behöver tänka på när jag tränar och motivation att fortsätta träna." 
 
"Pernille tillför mycket värde i min träning. Hon har en mycket bra förmåga att snabbt få grepp om vilka övningar som passar för mig. Både utifrån mina behov av problem-fix och att hela tiden ha ett par program som är kul och känns utmanande. Jag ser alltid fram emot nästa PT-pass!"
 
 "Jag är själv PT och har kunskap om att lägga upp min egen träning men att ha Pernille som PT garanterar dels att jag får ”nya” ögon på mig själv och vad min kropp behöver men även att jag utmanas att göra det där lilla extra som jag har svårt att utmana mig själv till att göra.Jag kom till Pernille med en ländrygg/höft som gjorde ont och hade en önskan om att bli smärtfri och få mer struktur på min styrketräning. Pernille började med att se hur min kropp fungerade i rörelse för att hitta styrkor och svagheter. Parallellt besökte jag en naprapat (på rekommendation av Pernille) som bekräftade vad Pernille sett och gav ytterligare input till träningen. Vi började med några veckors träning med fokus på muskelkontakt och att bana in rätt rörelser för att sedan, i takt med att min ländrygg blev bättre, gå vidare till mer styrkeuppbyggande träning.Som PT tycker jag att Pernille är kompetent, lyhörd och lyckas alltid leverera nya utmaningar."
 
Jag har också lagt lite tid nu under ledigheten på att skriva en FAQ om personlig träning där du kan hitta svar på de frågor jag oftast får! Har jag missat nån fråga så lägg gärna en kommentar, så tar jag med fråga och svar i min FAQ!

Inga kommentarer: