fredag 30 maj 2014

Återhämtning alltså....

... vilken grej!

Jag var heeeelt slut när jag kom hem efter 33 km i går. Efter vätska, energi, elektrolyter och en halvtimmes vila var jag någorlunda normaliserad men fortfarande trött i kroppen. Efter middag och efterrätt kändes allting helt okej. Vid läggdags kände jag att hey, jag kan gå upp i morgon och göra om långpasset om jag vill - och i dag är kroppen i det närmaste totalt opåverkad (fast hungrig men det går ju att göra nåt åt liksom).

Så nu är det jag som packar väskor och en massa kul grejer för att vara bra support för Joakim som ska springa Kullamannen. Nästa helg är det min tur att vara löpare och hans tur att vara supporter! Fördelen med att vara supporter är att man t ex kan få följa med på uppladdningsmiddag och after-run-party. Klockrent när man behöver ladda med extra energi :-)

Inga kommentarer: