torsdag 21 februari 2013

Våga vila

Vila. Inte alltid min bästa gren. Men i dag har jag inget val tror jag! Det var tillräckligt jobbigt att cykla till och från jobbet i blåsväder och kyla i dag - men också ganska skönt att röra på benen lite. Jag hade funderingar på att jogga en runda men nä, det blir det inget av med. Gå i trappor är en plåga och jag stönar högljutt varje gång jag ska sätta mig ner eller resa på mig. Så jag vågar vila i dag. Eller okej. 18 km på cykel är väl också träning på nån nivå!

PT-Malous två tuffa pass i kombination med NMT måndag och tisdag kunde alltså sätta dit mig så ordentligt att jag måste ta en vilodag. Tränar på att lyssna på kroppen! Ska försöka lyssna på en föreläsning på min distanskurs och ha en lugn kväll, så får vi se vad jag känner för att göra i morgon helt enkelt.

Inga kommentarer: