måndag 8 september 2014

Man får skylla sig själv...

...när man inte gör som coachen säger. Då kan det hända att man får ett mail. Som visserligen ser civiliserat ut men innehåller "jag vill att du gör som jag säger" och kokar av återhållsam ilska. Med innebörden "om du nu ska ha mig till att göra ett träningsprogram så kan du väl förihelvete åtminstone anstränga dig för att följa det så att det blir nåt vettigt av det". Point taken. Yes, ma'am :-D

Återgår således till att göra exakt som det står i träningsprogrammet kommande fyra veckor förutom att jag med Katarinas goda minne har bytt plats på dagens och onsdagens pass för att få optimala förutsättningar. Jag tror inte hon är jätterolig om hon blir förbannad på allvar.....

1 kommentar:

Katarina sa...

Du skulle valt en annan "ras" ;)
Nu är du på banan igen, bra!