måndag 22 september 2014

Mycket i huvudet

Det är mycket i huvudet just nu.

Mina bihålor var inte särskilt imponerade över att flyga hem från Stockholm i går. Kan man säga. Tyckte annars att förkylningen var på bättringsvägen men nja... och så är jag lite halvdöv på höger öra också. Not so fab. Jag har en enorm vagel på vänster ögonlock så det känns som om hela ögat är svullet och hänger (fast det ser inte så hemskt ut i spegeln, det vet jag).

Huvudet är fullt av både B.A.B.Y. Runners Team-workshop i helgen och ett antal småprojekt på hemmaplan som ligger i startgroparna men där det är för tidigt att berätta nåt ännu. Man kan hoppas och göra sitt bästa för att allting går i lås men inte mycket mer än så.

Därför - och för att jag är både trött och förkyld - har jag inte ro att formulera ett vettigt inlägg om helgen än. Det får vänta tills det har lugnat ner sig lite i huvudet. Jag jobbar på det.

Inga kommentarer: