måndag 19 januari 2015

Skaplig träningsvärk

Haha. Träningsvärken från i går är minsann inte att leka med. Jag är helt stelbent och som om det inte skulle räcka så är mina axlar också totalt mosade :-D

Tillbaka på kontoret i dag alltså. Ovant att sitta stilla framför datorn en hel dag, märkte jag - efter lunch sa hjärnan "är det inte dags för praktikpass snart eller?" men nä, så var det ju inte i dag.. Praktiken bestod mest i att skyffla papper ;-) På hemvägen promenerade jag ner till Centralen och tog bussen därifrån och gick även hem från busshållplatsen bara för att få röra på de stela benen lite.

Jag var helt slut i hjärnan när jag kom hem och parkerade mig i soffan med nya Buffé och en mugg te innan jag fixade mat. Efter middagen tog vi en kvällspromenix för att mjuka upp träningsvärkiga kroppar och rensa hjärnan. Kvällen avslutas i soffan med varm choklad och knäckemacka med ost - och Idrottsgalan på TV.

Inga kommentarer: