lördag 9 januari 2016

De samarbetar, Det är en konspiration!

Helt ärligt. HUR kan det vara en tillfällighet att Madde och Martin SAMTIDIGT har kommit på att jag behöver bli mer explosiv? Att Madde skriver in knäböj med hopp och explosiva pistols i träningsprogrammet i samma vecka som Martin tycker att vi ska köra pausböj med gummiband runt knäna? Jag är helt övertygad om att de konspirerar. Att de har hemliga Skypemöten eller stämmer träff på Facetime för att diskutera hur de bäst kan försöka ta livet av mig.

Efter gårdagens pass har jag hysteriskt mycket träningsvärk i ben och rumpa och jag får ont i hela kroppen av att läsa igenom Maddes nya träningsupplägg. She means business. Bara att levla upp och ta tag i det, alltså. Styrkepass och löpträning, mot nya mål.

Som grädde på moset - när jag nu är helt stel och mör - bjuder #21dagarmedyoga på höftöppnare i dag. Det är välbehövligt, men kommer förmodligen bli smärtsamt. Skjut mig, någon.....

1 kommentar:

Fitnesscoachen sa...

Hahaha! Ja, så är det. PT-konspirationen har börjat!