fredag 27 januari 2012

Autentisk eftermiddagskonversation

- Hej, har du haft en bra dag?
- Mhm, Thomas försökte mörda mig.
- Så bra. Ville du ha hälften av pannkakorna eller?

Lite senare när jag har bubblat lite och klagat lite på mitt träningspass:
- Det låter helt ärligt som om ni är dåligt sällskap för varandra.....
- Nejdå, det är alltid lite jobbigt när vi lägger upp nya pass, det blir nog bra sen.

JA, det var svinigt jobbigt. Så jobbigt att jag bara vägrade svara när Thomas försökte fråga hur det gick, hur det kändes etc. No comments. Enklare så. OCH lättare att inte spy! Detaljrapport kommer senare, jag har blivit lovad en restaurangmiddag så jag ska se till att duscha och byta om. Jag är inte säker på att jag kan lyfta armarna så att jag kan schamponera håret men då får jag väl be om hjälp ;-)

Inga kommentarer: