måndag 2 januari 2012

Spring för livet!

Vi är säkert många som på ett eller annat sätt springer för livet. Daniel springer för att hålla sin MS i schack, själv vet jag att min astma hade varit mycket mer handikappande om jag inte hade varit i bra form - och nu hittade jag ytterligare ett sätt att springa för livet. Suzan bloggade om insamlingen 1 kr/km och det tycker jag är en jättebra grej. Givetvis ska jag samla ihop mina löparkilometer i januari månad och skänka 1 kr/km till Cancerfonden.

Vill du vara med? Samla ihop kilometer och gå sedan in på denna sida för att skänka pengarna till insamlingen. Mer info om 1 kr/km finns här! 

Så fort jag har idisslat klart morgongröten ska jag ge mig ut och samla ihop lite pengar till insamlingen. Ses vi i spåret?

1 kommentar:

Suzan sa...

Yes, vi "ses" ska också ut strax....:)