söndag 1 januari 2012

Nyårslöftet 2012

Jag hade helst velat tillbringa dagen i soffan för trots måttlighet i går känner jag mig onormalt seg och vissen i dag. Men med utmaningen från Runner's World så var jag tvungen att byta om och göra något i alla fall. Plockade fram min FlowIn som jag inte har använt på evigheter och körde olika övningar i 25 minuter. Avslutade med några varv Triple-X med kettlebell.

Positivt: Övningarna med FlowIn var mycket, mycket lättare än jag mindes dem. Och jag har inte gjort Triple-X med 8 kg särskilt bra tidigare men när Thomas och jag tränade före jul fixade jag det med 10 kg viktskiva så då visste jag ju att 8 kg kettlebell skulle vara en lätt match. Vilket det var. Tjoho!

I morgon har jag tagit en extra semesterdag och planen är att jag ska springa en kortis och sedan ge järnet på gymmet. Nu kör vi!

Inga kommentarer: