tisdag 31 januari 2012

Januari 2012 - i siffror

Här till höger ser ni kalendern från Suunto Movescount där jag loggar all min träning. Det är som synes vackert ifyllt varenda dag i januari - och för övrigt de tre sista dagarna i december också, så det innebär 34 och inte 31 träningsdagar på raken. Nice, eller hur? Jag är i alla fall grymt nöjd med min prestation i januari!

Jag har sprungit 92,4 km i januari och kommer att donera 93 kr till insamlingen 1 kr/km.
Totalt har jag spenderat 41 timmar på träning under januari. Ungefär 10 timmars löpning, 10 timmars cykling, knappa 10 timmars styrketräning plus en massa annat blandat. Dessutom har jag hunnit jobba, varit en knapp vecka på utbildning, lagat mat, umgåtts med min man och min familj med mera.

Blir det vilodag i morgon? Nej. I morgon är det onsdag och det innebär stallet och en ridlektion. Och om vädret uppför sig civiliserat tänker jag cykla till och från jobbet dessutom. Däremot har jag tänkt att jag ska ta en vilodag på torsdag eftersom både fredag och lördag kommer att bli ganska tuffa träningsdagar!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Kristian sa...

Bra jobbat. Tack för att du är med och bidrar till insamlingen.