onsdag 9 maj 2012

Bloggpaus?

Inte alls. Men jag prioriterade inte att blogga i går för det var tillräckligt med full fart ändå. Morgonkö hos passpolisen, arbetsdagen-helt-utan-andningshål, salladsmiddag med Suz och 4good-event. Valde att koncentrera mig om eventet och föreläsarna i stället för att hinna blogga under tiden eftersom min hjärna efter arbetsdagen befann sig i mode "en sak i taget, tack!".

Nu svämmar mitt huvud formligen över av blogginläggsideer. Om skillnaden på salladsbar och salladsbar, om gårdagens härliga event och reflektioner från föreläsningarna, om vin och choklad, om en serie utmaningar som jag kanske och kanske inte vågar ta mig an, om ny frisyr, barfotaskor, träningstankar - och revbenet förstås.

Vi hörs senare. Nu ska jag först göra något jag lärde mig i går: Att sitta och chilla i en kvart när jag kommer hem i stället för att kasta mig på matlagningen pronto. Sen blir det full fart :-)

Inga kommentarer: