söndag 20 maj 2012

Ey. Whassup Veckoutmaningen?

Ella har knappt rört sig på twitter eller på bloggen i veckan. Hur oroväckande är det på en skala? Det är ju söndag och dags att lotta nya veckoutmaningar för kommande vecka. Och jag kan inte riktigt planera veckans träningsschema utan att veta vilka utmaningar jag behöver ta hänsyn till! (hej kontrollbehovet...)

Summering av första veckan: Dagens träning blev ungefär en mils promenad med ryggsäcken lastad med support till maratonlöpare. Bra så, det räcker. För övrigt så var det bara fredag som blev ett äkta felsteg, annars har det faktiskt funkat jättebra och det här med affirmering känns som en bra och positiv grej jag vill komma ihåg framöver. Vanligtvis har jag nån positiv påminnelse i mitt lösenord på jobbet (ofta tidsmål på något lopp eller någon workout på schemat) men jag kanske borde köra med "veckans affirmation" också. Ska fundera på saken.

Nu - desperat klickande på "uppdatera" på twitter och Ellas blogg tills nya utmaningar dyker upp :-D

Inga kommentarer: