lördag 19 maj 2012

Maratonladdning pågår!

Plocka fram kläder. Kolla så klockan är laddad. Fixa spellistan. Trycka i sig ett sista kvällsmål (ostkaka FTW!). Ställa väckarklockan plus en extra ifall ifall. Packa nödutrustning. Dubbelkolla tidsplanen. Planera frukosten.

Ja, helt logiskt vad vi sysslar med ikväll inför J's första maraton. Jag är helt hysteriskt avundsjuk samtidigt som jag är väl medveten om att jag inte är där än. Eller jo, jag hade nog pallrat mig runt på 5+ timmar men det är jag inte sugen på. Nöjer mig med - för den här gången - att vara support och njuta av stämningen. Det blir min tur en dag också!

Veckoutmaningen då? 80 min transportcykling och 60 min på hästryggen - och affirmationerna går numera nästan på rutin. I morgon drar Ella utmaningarna för nästa vecka :-)

Inga kommentarer: