fredag 20 april 2012

Äta, vila, vila, äta...

Klassisk "ladda-batterierna-dag"! Tågresan gick kalasbra, SJ hade klyddat med vagnarna och satt in en 1 klass-vagn i stället för vår 2 klass. Inte mig emot, man sitter ju mycket bättre i sköna breda säten! Och vi hann in på Espresso House för att hämta frukost innan vi gick ombord. Hade även med oss mellanmål för tågresan.

Väl framme i storstan slank vi bums in på Vapiano (med alla väskor och grejer) för lunch innan vi åkte hem och hämtade ut nycklar till gästlägenheten. En sväng för att handla mat, sedan mellis (äpple och nötter, och VATTEN i mängder). Stinne fixar middag och jag har propsat på ostkaka till efterrätt, det brukar vara bra uppladdningsmat :-) Och så ska jag fixa i ordning en namnskylt för BBC för det har jag inte gjort än (konceptet är klart och Stinne har lite pysselgrejer!) och försöka packa en fungerande väska med alla grejer jag behöver.

Trevlig helg, jag uppdaterar så ofta jag hinner mellan varven men det lär gå undan efter dagens lugn!

Inga kommentarer: