lördag 21 april 2012

Good morning campers!

Sitter lite lätt nervös och tuggar frukostomelett i köket på Lilla Essingen. Snart dags att gå till bussen mot BBC. I väskan ligger startnummer till Spring Cross och en sjuhelsikes massa grejer. Hoppas, hoppas jag har fått med mig allt nu? Måste dessutom på något sätt se till att få i mig en lätt lunch på väg från Östermalm till Universitetet. Har inte en aning men satsar på att det finns nånting att köpa i närheten av någon T-banestation. Nödproviant finns dessutom i väskan om det skulle krisa.

Har bestämt mig för att jag ska våga mig på Spartan-passet men fega som sjutton på allt som involverar benen, för loppets skull. Och sen i morgon kan jag gå all in. Stör mig på att jag missar Annica Bottnes danspass i dag men det är inget att hänga läpp för, måste jag tvunget göra två saker på samma dag blir det ju såhär - och jag tänker göra det bästa av det!

Önskar er en fin lördag, återkommer med rapport senare.

Inga kommentarer: