onsdag 25 april 2012

Presentregnet...

Okej då, på uppmaning... Jag har bara fått J's presenter än så länge, familjens rasslar väl in nån gång när vi ses liksom!

Jag har fått Julia Childs kokbok och boken bakom filmen "Julie & Julia" eftersom jag lyckligt utbrast efter att ha sett filmen "åh, den kokboken måste jag ha"! Bläddrade lite i kokboken i morse och det första jag konfronterades med var en ritning som skulle hjälpa mig ta reda på om jag hade en hummer-hane eller hummer-hona framför mig *svälj* Joråsåatteh..... Sen har jag fått The Hunger Games (boken) och ett par cd-skivor. Tomas Ledins engelska skiva "Restless Mind" från 1971 (remixad på cd givetvis, bitvis bra och bitvis ganska proggigt...), Abalone Dots senaste alster, en Hazelius/Hedin-skiva som jag har önskat mig hur länge som helst och så är även Nordics nya på väg hem i brevlådan. Dessutom har jag fått en skitsnygg termosmugg från Sagaform :-) Helt osportsligt presentregn alltså!

Och nu ska jag sova efter en lång dag och en utmanande ridlektion på giganthästen Cadeau. Hörs!

Inga kommentarer: