onsdag 28 november 2012

Nya standarder för redighet..

Den här veckan kommer gå till historien som en av årets mest välorganiserade tror jag! Måndagens minutiösa planering och lunchlöpning, gårdagens matlagning under frukosten - och bättre blir det. Undrar när hela korthuset rasar :-D

Cyklade till jobb och hem, bytte sen cykelskor och -jacka mot löpardito, klämde ner några plastkort och en tygkasse i en ficka och gav mig ut på en runda på 1,63 km (ja, inga extrakilometer i dag inte!) som började utanför dörren och slutade på Ica. Handlade de få grejer jag behövde och traskade hem. Win. Jag har sprungit och jag har handlat. Nu tar jag en välförtjänt halvtimme på soffan innan jag ska kasta mig över att laga mat till andra hälften av hushållet som har dejt med PT-Malou i dag. Behöver själv få lite mat i mig också innan jag ska till stallet!

Inga kommentarer: