onsdag 9 september 2015

Mitt i veckan. Mosig. Mör.

Eftersom jag var ute och rejsade intervaller i går och dessutom hade ett lite klurigt schema i dag så flyttade jag veckans vilodag från i morgon till i dag. Jag tror det behövdes. Jag är typ jättetrött.... Hittar ingen egentlig anledning till det men blev attackerad av några energitjuvar i eftermiddags och eventuellt kan det vara det som har gjort att jag känner mig helt mosig.

Lyckades dock ta mig igenom en PT-timme efter jobbet, kom hem, åt mat, klappade katter och släpade mig sen ner till Bulltofta för att agera instruktör. Jag hade gett nästan vadsomhelst för att få stanna hemma och sen dök det bara upp TVÅ deltagare.... Men - två deltagare ska också ha den träning de har tänkt och jag fick lite snabbt stuva om passet i skallen för att det skulle passa helt enkelt. Det var skönt att vara ute i friska luften, det blåste inte storm, men jag var fortfarande trött efteråt :-D

Försöker nu fylla på med lite bra energi, sen ska jag ägna en kvart åt att förbereda morgondagen och så ska jag landa på yogamattan en stund innan jag lägger mig i tid. Nackdelen med att jag inte riktigt hann träna i dag är att veckans benpass serveras i morgon bitti nollsjunnollnoll. Hjälp? Och sen ska jag till naprapat-Jimmy som ska kolla lite på min rygg som känns jättekonstig och titta på de där hälsenorna som fortfarande låter lite krispiga emellanåt....

Inga kommentarer: