tisdag 8 november 2011

Biggest Loser - inspirerande eller irriterande?

Det har vi delade meningar om här hemma. Jag tycker det är inspirerande att se så överviktiga människor ta tag i sitt liv, och jag gillar Jillian Michaels. Min man tycker att Biggest Loser är hemskt irriterande och allmänt jävligt. Så jag tittar på BL när jag är ensam hemma, ryser över att det finns människor som tillåter sig själva att gå upp till så enorm storlek och tänker att om de fixar tuff träning så ska väl jag fixa det också!

I morgon är det dags för dubbeltimme med coach T och innan dess tänker jag hinna med en 5-6 km morgonjogg också. Så inspirerad blev jag!

Dagens träning blev transportcykling till och från jobbet, totalt en timme. Och så vill jag bara peka på Malous blogginlägg för dagen som jag tokgillar! Jag kommer nämlig aldrig att få en liten rumpa :-)

Inga kommentarer: