tisdag 15 november 2011

In i dimman...

Startade dagen med en morgonjogg som var mindre jobbig än vanligt trots de senaste dagarnas träning. Jag valde att fokusera mer på bra löpteknik (avslappnade axlar och armar, jobba rätt med armarna, spänn magen lätt, upp med höften, bra fotisättning) än på farten och det gav faktiskt ett hyfsat bra tempo för att vara jag på morgonen! Det var väldigt dimmigt ute och jag konstaterade återigen att dimma tydligen är ljuddämpande för motorvägen hördes knappt trots att jag vet att den går bara 50 m från spåret på vissa ställen.






Jag ska hoppa in i duschen och sedan cykla genom dimman till jobbet. Efter jobbet har jag besök inbokat hos tandläkaren (huuuuuu!) och jag har därför mutat mig själv genom att boka in mig på 4good-eventet "Power of Passion" efteråt. Annie Seel, Emma Igelström och Emma Wiklund - what's not to like? Plus ett glas vin och en goodiebag - och lite networking.

Önskar er alla en fin tisdag!

Inga kommentarer: