fredag 14 september 2012

Aaaah... FREDAG!

En sån där fredag då jag behöver andas ordentligt. Där kroppen vänligt men bestämt har meddelat mig att det där med gymmet inte är en bra idé just i dag. Livet är fortfarande något kaotiskt och projekt sömn har inte fungerat helt hundra. Gårdagens träningspass har lämnat några spår efter sig och det är hinderbanepass i morgon så det är nog ingen skada till med lite extra återhämtning och fokus på lugn och ro.

Så jag är hemma. Har grävt fram mina sällan använda mysbyxor och världens mjukaste tröja. Bäddar ner mig i soffan med temugg, katter och dator och tittar på underbara "Music & Lyrics" för fnörtielfte gången. Hugh Grant som 80-talsstjärna i George Michael-stuk kan man ju bara bli glad av.

Försöker njuta av egentid och att bara få rå mig själv hela helgen men det finns en viss saknad som bryter idyllen emellanåt. Fast det är lite skönt att få känna sig efterlängtad och det är nog ömsesidigt tänker jag ;-)

Inga kommentarer: