onsdag 26 september 2012

Back in business

Landade på Kastrup 19.30 i går kväll, kutade till tåget, blev upphämtad på stationen, fick middagen serverad (fantastiskt!), packade upp lite nödvändiga grejer, godnatt. Jobbet i morse, proppfull mailbox, månadsbokslutsarbete, allmänt kaos. Och gråväder ute. Jamen då var man väl tillbaka i verkligheten igen efter 1½ dygn på tjänsteresa.

Insåg att jag inte skulle bli klar med allt jobb hur jag än bar mig åt så jag valde att gå hem enligt schemat och bestämde att jag hinner väl med det som är livsviktigt under veckan, resten får klara sig några dagar till. Brukar hinna ikapp veckan efter månadsbokslutet ändå. Typiskt klokt "efter-utbrändhets-beslut" där den duktiga flickan istället hade suttit kvar på jobbet till sent i kväll!

Efter en mugg te och lite slösurf i soffan ska jag ta tag i det där med mat. Och så är det dags för ridlektion i kväll. Inte alls nån dum dag :-)

Inga kommentarer: