torsdag 20 september 2012

Good morning sunshine!

Väldigt givande ridlektion i går kväll. När det var bra så var det riktigt, riktigt bra - sen att det bara var bra 30% av tiden kan jag leva med. Det blir bättre!

Vaknade till solig höstmorgon - frukostgröt, cykeltur och en timme på gymmet. Jättebra pass, jag börjar till och med få snits på det där med att stå upp och ner. Enda nackdelen med morgonträning är att jag blir så förbaskat hungrig hela förmiddagen men jag undrar om inte en portion proteinpulver, en grov dubbelmacka och en banan råder bot på det. Så att jag klarar mig fram till lunch åtminstone...

Efter avslutad arbetsdag blir det full fart hem för att hinna till kvällens NMT-pass i Lund. Bara för att kunna klämma in två pass den här veckan också. Lördagspasset är inställt eftersom det är prova-på-dag på söndag och jag hade nog ändå inte velat köra NMT "all in" dagen innan I Form-loppet. Så då blir det dubbla pass i dag - eller tre om man räknar cyklingen också!

Inga kommentarer: